Ze zien in dat Baudet en Wilders gewoon gelijk hebben. Een paar honderd gelukzoekers naar Zoutkamp.

Groepen jonge lui die spugen naar voorbijgangers.

Dat speelt nog geen week. Heinz

Daarom doen we zelf ons uiterste best om te overleven. Die hele groepsimmuniteit is 1 grote grap

weg met die vent!!!!!!!!!!!!! Maar kennelijk vinden veel mensen het virus, dat tot nu toe maar een fractie van de slachtoffers van normale griep voortbrengt, toch bedreigender dan: Log in om te reageren, veel langer gaat dat niet duren.

//]]>. 6 maanden geleden De supermarkten blijven open en je salaris wordt gewoon doorbetaald. En bange mensen zullen letterlijk alles inleveren in ruil voor ‘bescherming’. Maar daar komt het virus vrijwel zeker niet vandaan. FvD journaal 7 van Baudet bekeken. Seks gebeurt overigens niet alleen op de bekende, vertrouwde plekken.

haha ja natuurlijk man alles blijft gewoon open als er rellen en plunderingen komen. Inderdaad, die trekken hun “eigen plan” met verstand. Alleen deze twee leiders zouden ons eeuwenoude land kunnen redden…volgens hun volgelingen.

Hey Rammstein, je slaat de spijker op z’n kop hoor, dit zijn de types die ped*filie rechtvaardigen.

Dit prachtige blog wordt ingezet voor een lockdown-dramcampagne.

En ook heel belangrijk Wat heb je gedaan? Volgens viroloog Ab Osterhaus doet de Nederlandse regering nog te weinig om het coronavirus te bestrijden.

Het moet dus als geroepen komen, voor de beleidsmakers.

En vele malen ernstiger dan die van dit ‘virus’.

Ons laten meeslepen in deze hype is véél gevaarlijker dan het virus. Bijna goed Satya: ik ben een vakantievierende thuiswerker EN een uitkeringstrekker. Meriadoc Brandebok

Laat me raden Toen was het gemiddelde drie keer per week, nu is dat maar liefst vijf keer per week.

ik zie massa’s mensen op het strand.

wereld oorlogen hun beste zorg in Europa hadden gegeven, werden helaas alleen de domme Amerikaanse film beelden van vrouwen discriminatie uit de 50 er jaren belangrijk.

Log in om te reageren, Als die lockdown niet na 9 maanden is afgelopen is er weer een tekort aan bedden i.v.m een aanstaande geboortegolf. Hier in het Noorden is het erg stil . Maar dat was ook niet zo moeilijk.

Nu maakt hij zichzelf schuldig aan het verkondigen van glazenbol wetenschap. – Het verlies van VRIJHEID (zie Italië), – Het verlies van VOORSPOED (door de crisis zal vrijwel iedereen zijn inkomen kwijtraken), – Het verlies van VREDE (er zullen rellen zijn waar politie en leger op afgestuurd worden). Vuile verwende klagende galbek.
Log in om te reageren.

De complot theorie klinkt heel aannemelijk en lekker sappig maar ik zie niet in wie er dan direct baat bij zal hebben. Hou je aan de norm van 1,5 meter afstand en houd je aan de regels.

Je weet nu wat het woord lockdown betekent. Volg ons dan op Twitter! 10 indirecte bewijzen kunnen een bewijsaannamen vormen…dat iets aannemelijk kan zijn of kan worden, maar het is en blijft grijs, m.a.w.

Nee truttekoppie, ik ben altijd zelfstandig geweest en heb nooit een baas nodig gehad zoals jij, om mijn broek op te houden.

Dit loopt absoluut uit de hand.

Even een paar uitspraken van deze gasten. van Urk

Het is verbijsterend om te zien hoe de wereldbevolking zich laat meeslepen door een virus dat, vergeleken met normale griep, maar een fractie van het aantal slachtoffers maakt.

Die zijn wel wat gewent. En weer krijgt Baudet ongelijk . Baudet heeft een goed verhaal wat betreft het klimaat en de EU en daaraan dient hij zich houden dat is zijn kracht, het ontkrachten van aannames, vergelijkingen, modelletjes en grafieken. Waar dan wel?

Volg hem ook op Twitter: http://www.twitter.com/KenStash. 6 maanden geleden Log in om te reageren.

officier die de jongens moesten trainen om Europa te helpen.

over TB, geniaal maar niet alles is zoals hij zegt/denkt. Je lult uit je nek. Een thuisquarantaine is veel te moeilijk omdat er fouten gemaakt kunnen worden zodat huisgenoten ook besmet zullen raken. Ik reageer redelijk frequent op een site waar de F1 gevolgd en besproken wordt. 6 maanden geleden Het is een komen en gaan van vergelijkingen met andere landen, daaruit komen aannames, die vervolgens leiden tot modelletjes, die quasi grafiekjes opleveren. Maar als ze het zelf oplopen dan piepen ze ineens wel anders. En de ouderen!! Als we thuis moeten gaan broeien verwacht ik als belastingbetaler heel wat bijstand van de overheid. Im in love with you, but the vibe is wrong and that haunted me all the way home"

Binnen guurrechts zijn de meningen verdeeld. Beukman En zo gemakkelijk kunnen ze hun slag slaan. 6 maanden geleden

Dus, waarom loop je zo te zeiken? Maar ok, om onszelf te beschermen komt mijn partner niet buiten en ik doe om de paar dagen wat boodschappen het is niet plezierig dat winkelen.
Dus wat zou de toegevoegde waarde kunnen zijn? Maurits Dekker Nou de politiek nog. Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.

Maar op deze schaal is het een primeur. Kenneth Steffers (1987) is journalist. Ok, genoeg over Dan doe je meer als genoeg. Inmiddels is het aantal IC-bedden al opgeschaald tot ca. Erotiek retailer EDC Retail heeft onderzoek gedaan naar onze veranderde behoeften tijdens de coronacrisis. Voor degenen die thuis zitten met kinderen is privacy geenszins een spelbreker: liefst 85 procent van die groep geeft aan nog gewoon zin te hebben in seks.

Wees voorbereid. Bullshit16

Wij Nederlanders kunnen de onbeperkte vrijheid blijkbaar niet aan, dus verstrekkende maatregelen zullen heel snel volgen.

Natuurlijk hadden we liever wat anders gedaan maar het kan niet anders.