Ich bin ein Mann. En stor edderkop lever bag kommoden.

En gammel dame gik over gaden. Sjældent er der blevet talt så meget vrøvl som i dag. Antworte mir wenigstens. Ingen har tvunget dig til at hjælpe mig. Ich habe das Gesicht verloren. Han har en perfekt krop. Han tog til London i 1970. Mary er en oprørsk pige. Mænd er grise.
Omstyrtelsen af det kapitalistiske system er uundgåelig. Han ser slet ikke fjernsyn. Han gik for vidt. Hun købte et fotografiapparat til ham. Hun er meget følsom over for kulde. Wie heißt eure Tochter? Niemand kann zwei Herren dienen. Han var aldrig tilfreds. Jeg er nødt til at gå på toilettet. Ich habe meiner Frau ein Smartphone gekauft. Min solskoldning gør ondt.

Meine Familie fährt jedes Jahr nach Italien. Die Katze ist unter dem Bett. Jeg kan ikke klare det alene. Hvad skete der den 20. oktober? Er ist jung, aber erfahren. Spild ikke dine penge ved at købe ting du ikke har brug for. Krig er en forbrydelse mod menneskeheden. Die Quelle versiegt. En drage er et fantasidyr. Det, I sår, høster I. Meine Fahrerlaubnis läuft nächste Woche ab. Ved en lynnedslag i Norge omkom mere end 300 rensdyr. Ein Jahr später wurde Paul geboren. Er lebt wie ein König. Darf ich diesen Apfel essen? I er farlige.

Han har ikke mindre end hundrede dollar. Tigeren er et rovdyr. Hvor bor han? Jeg er holdt op med at drikke kaffe. Jeg er økonomisk uafhængig af mine forældre. Ich möchte, dass du gehst. Hvorfor kigger du på uret i lang tid? I morgen aften vil det kun være 10 frostgrader, og i overmorgen vil det sne.

Ich hab seinen Namen vergessen. Min hund har lopper. Wie hast du denn diese Schrottlaube noch durch den TÜV bekommen? Euer Brot ist frischer als meins. Tom arbejder i en lokal cykelbutik.

Ich möchte, dass du gehst. Tom lever fra hånden i munden. Tom ville ikke kysses af Mary. Hun gav ham et ur. Was ist denn hier passiert? Klambt Programmzeitschriften GmbH Rotweg 8 76532 Baden Baden, Verkaufte Auflage lt. IVW II.

Der blev afholdt en afskedsfest for hr.

Dna-testen frikendte ham for alle anklager. Heut' schweb' ich über den Wolken. Jeg så den film for længe siden.
Thomas Jefferson forlod Det Hvide Hus i marts 1809.

Er ist ein kluger Junge. Hvor har de gemt deres spionudstyr? Hvor studerer Tom og Maria?

Har du skrevet en bog? - "Ich weiß es nicht." Jeg har uregelmæssig puls. Han har tre sønner. Vi samler frimærker fra hele verden. Du wirst keine Wahl haben.

Hun har drukket mælk. Hvorfor rejste du dig så tidligt? Sagde han ikke, hvem han var? Vores uddannelsessystem er elendig. Og hvad nu? Jeg ville overraske hende. Har du et kreditkort? Aus irgendeinem Grund konnte ich meine E-Mails nicht abrufen. Det er øl. Alle ønsker varig fred. Es begann zu schneien. Han drikker vand.

- "Ingen tak!" Tom sprang over skægget. Ich beneide die Leute im Weißen Haus nicht. Seid ihr auf Facebook? Haben Sie irgendetwas zum Lesen? Hvad der virkelig skete, ved den kære Gud. "Det er første gang, jeg har ridset min ejer," sagde katten. Ist es möglich, es ist schon acht Uhr? Vand bliver også en ædel dråbe og blandes med malt og humle. Versteht ihr mich? Tom er studerende på universitetet. Hun er sanger. Er leerte sein Glas auf einen Zug. Dieses Messer ist sehr scharf. Den, der griner sidst, griner bedst. Darf ich mir deine Kopfhörer leihen? Jeg vil gerne have en lækker, lækker pizza. Jeg læser ikke. Meine Laune hängt vollständig vom Wetter ab. Der er allerede sket store skader på skovene overalt i Europa.