Læs mere om vores privatpoltik. Der er 49 vand-baserede og miljøvenlige lakfarver i syv farvefamilier med hver sin karakter. Dermed accepterer jeg også, at mit navn og email-adresse bliver gemt via nyhedsbrevsystemet Mailchimp, som dog ikke må videregive mine data til trejdepart.

Montana præsenterer 9 nye, prækonfigurerede designs i megastørrelse. Resultat pro Seite . Montana TV & Sound modul VI17 med perforeret klaplåger, som skjuler elektronik, fjernbetjeninger, ledninger m.m. Nypris 16.500,- 1 måned gammelt og fejler intet. Skab et rent og tidløst look med Montanas opbevaringsløsninger til TV og lyd. Montana TV & Sound er tv møbel løsninger, specialdesignede, af Peter J Lassen, til den optimale opbevaring af dit HiFi-udstyr.

Unsere Auswahl . Beskrivelse - Montana TV & Sound Modul. kontakt@ingvardchristensen.dk, Ny butik åbner januar-februar 2021 Jacobsen Plus® er familie ejet siden 1929. På Interiorshop.dk finder du nemlig et imponerende udvalg af de skønne opbevaringsløsninger. En løsning, der skjuler kabler og elektronisk udstyr på elegant vis. Montana TV borde.

Serien er den perfekte løsning, når du vil skabe en elegant og rolig visuel løsning i din TV-stue. Skab et rent og tidløst look med Montanas opbevaringsløsninger til TV og lyd. Das Produkt vergleichen . TV & Sound modul, SL12 fra Montana. TV & Sound modul Octave II, VI18 medium fra Montana, TV & Sound modul Octave I, SJ13 medium fra Montana, TV & Sound modul Octave III, SI13 medium fra Montana. Tvreol, Montana , b: 199 d: 38 h: 38, Fedt Montana reolsystem med tv-modul.

Læs mere om vores privatpoltik. Dennes svigersøn Leo Jacobsen, der flyttede forretningen til Torvet, lagde navn til det navn der i folkemunde var synonym med møbel handel i Horsens. Montana TV borde og møbler. Hos Bolighuset Werenberg har vi et bredt udvalg af TV møbler i elegante design!

Three new colour styles. Ønsker du en farve som ikke er vist – vælg ‘anden farve’ og skriv i bemærkningsfeltet, under betaling, den ønskede farve – Gælder ikke finér. Lesen Sie hier mehr. Ja, jeg vil gerne modtage 2-3 nyhedsbreve om måneden med produktnyheder og invitationer til events fra Montana Furniture. Ja, jeg vil gerne modtage 2-3 nyhedsbreve om måneden med produktnyheder og invitationer til events fra Montana Furniture.

De angivne størrelser er uden sokkel, ben og hjul. Wilhelm Eriksen, startede salget fra sit snedkerværksted på Søndergade i Horsens. TV & Sound-moduler leveres i alle 42 Montana lakfarver. OCTAVE III er en skænk til opbevaring af elektronisk TV- og lydudstyr.

Passen Sie es Ihrem Geschmack an und entwerfen Sie Ihr eigenes Regalsystem mit 42 Farben. CHF 199.- CHF 399.- (A) -50%. Montana TV & Sound er tv møbel løsninger, specialdesignede, af Peter J Lassen, til den optimale opbevaring af dit HiFi-udstyr. Tv-møblet fås med ophængsbeslag, sokkel, ben eller hjul og kan vælges i alle Montanas 40 lakfarver. er en del af Montana Selection, som er en serie af pre-konfigurerede Montana løsninger.

Moduler kan indrettes med skuffer, skabe og perforerede klap-væk-låger, som tillader betjening af elektronik gennem lågen. Med Montana TV & Sound kan du vælge mellem mange forskellige modeller og størrelser med låger, skuffer, […]. 193 Produkte . TV & Sound modul Octave I, SJ13 medium fra Montana, TV & Sound modul Octave III, SI13 medium fra Montana, TV & Sound modul Octave II, VI18 medium fra Montana, TV & Sound modul VL13-2 large fra Montana, TV & Sound modul SL13-2 large fra Montana.

Før DKK 8.443,00. En løsning, der skjuler kabler og elektronisk udstyr på elegant vis. Montana har et stort og fleksibelt sortiment af moduler til opbevaring af elektronik og kabler under dit TV.

Vælg OCTAVE III med ophæng, sokkel, ben eller hjul. Modulerne er vist i farven Nordic, men de kan fås i alle Montanas 42 lakfarver. Vi anvender cookies for at sikre at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Filtern nach : Vergleichen .

Jacobsen Plus® er familie ejet siden 1929.

Aktionen.

OCTAVE II er en del af Montana Selection, som er en serie af pre-konfigurerede Montana løsninger. Which one suits you? Wilhelm Eriksen, startede salget fra sit snedkerværksted på Søndergade i Horsens. Nybygget butik på 1500m2 med facade mod Grenåvej. Finder du ikke hvad du søger så besøg en af vores to udstillinger og lad os … OCTAVE III fås med ophængningsskinner, hjul eller sokkel og leveres i alle Montanas 40 lakfarver. Du kan afmelde dig direkte i nyhedsbrevene eller ved at kontakte os på montana@montana.dk.

Fri fragt på Montana TV & Sound. Best Price . : 75 47 01 11 Montana Mega udvider Montana Systemet med nye størrelser, der sprænger skalaen i Montana Systemet, som det er kendt i dag.